Princess Frog

human

Photobucket
"Shutterbug. Fangirl. Chocoholic.I moon over devouring unread books, cloudy places and colourful beverages. I mainly feed on milk and Kitkat. Random and outrageous, I make do of what I have by wreaking havoc to wherever I go. I'm a mad writer who has a passion for anything that has words."
Facebook Twitter Ask.fm
Shout Here

Tekan GO sekali je. Cbox saya memang gila mcm tuan blog ni, Hihi :) Thanks.

Tinker Bell

Skin By - Aieee Man
Edited By - Miera
Big help by : Man Boy Kid


Azri Azraf :*
Saturday 19 January 2013 . 0 word(s) .
Dear Azri Azraf :* I love you so much. Ya memang aku salah.
Aku selalu cerita pasal ex aku. Tapi tak bermakna aku still
sayang ex aku lagi. Aku sayang hang wehh. Sumpah sayang :*
Tadi agak terkejut bila tengok fon ada 42 miskol. Bukan takmau
angkat tapi aku takmau gaduh ngn hg lagi wehh. Im so sorry sayang.
Tak pernah terlintas kat hati aku nk tinggal hg. Tak pernah weh tak pernah :(
Kenapa perlu update status cakap aku curang? Aku tak curang wehhh. Aku
tak curang!!! Taudak bila hg update mcm tu aku terasa. Terasa k terasa.
Tapi takpala sbb dah delete post tu kan. Btw, kenapa perlu deactive
fb? Tau tak aku rindu nk usha gmbq hg? Taudak taudak? Aku rindu nak
tgk hg pkai bju melayu. Gmbq tu still ada dlm fon aku. Igt nk upload sini
tapi tadi cari usb fon tak jumpa :( hmm, dih dih. Cukup la aku sorg ja
tgk gmbq hg kan? Owg lain tak payah! Haha. Hmm, aku cuba kol hg
tapi hg off fon. Tolong laa jgn buad cenni weh :( Mcm mna masalah nk 
selesai klau gaduh ja msti off fon? Hmm, k takpa. Nnti aku try kol
num rumah hg k? :* Mintak2 hg angkat la sayang oii :* Taktau nak
pujuk cenna dah neh. Aku dah buntu. Tadi hampir2 air mata nk keluar
nasib aku boleh tahan jaa. Hmm, aku rindu nak dgr hg nyanyi lagu
twinkle twinkle little star. Comel sgt suara hg. Mcm kanak2 ribena :p
Sayang please, i need you sekarang :(


Aku harap hubungan kita bukan setakat ni jaa. Aku harap sangat kita 
kekal. Aku harap hg tak pernah jemu dgn aku k? Memang dulu, aku cple
dua tiga owg. Tapi tu dulu, sekarang aku bukan mcm tu dahh. Aku dah takmau
mainkan perasaan owg lagi sbb aku dah pernah rasa. Cukup la skali aku rasa.
Aku takmau hg pulak buad kt aku centu nanti. Aku sayang hg weh :* Kbyee. Harap2
hg baca post ni :(
 
with love ,
Miera Mallow 
 
 



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post