Princess Frog

human

Photobucket
"Shutterbug. Fangirl. Chocoholic.I moon over devouring unread books, cloudy places and colourful beverages. I mainly feed on milk and Kitkat. Random and outrageous, I make do of what I have by wreaking havoc to wherever I go. I'm a mad writer who has a passion for anything that has words."
Facebook Twitter Ask.fm
Shout Here

Tekan GO sekali je. Cbox saya memang gila mcm tuan blog ni, Hihi :) Thanks.

Tinker Bell

Skin By - Aieee Man
Edited By - Miera
Big help by : Man Boy Kid


Saya rindu T.T
Friday 14 December 2012 . 0 word(s) .
Weh weh weh, aku rindu depa nehh. Rindu k rindu. Haritu tgk
gmbr depa hang mcm nk nangis jaa.
Untunglah kaann boleh hang. Msa tu aku duk Langkawi
mmg tak ada masa nk jumpa depa ahh :'(
Meh meh usha gmbr syg2 aku neh :)


Omeyy dak depa? Tau dah comeyy. Sapa curi
depa dari aku, aku terajang dia! Haha *muka ganas*
Semalam, ada msj Tisya yg bdk pkai bju wrna biru tuu laa,
tnya dia nnti nk hang tak? Dia kata tak boleh dah, mak dia tak bagi. Ouhh okayy,
sesungguhnya sedihh. Tskk tskk T.T 
Td im Putri, dia pun ckp tak boleh. Apakah ini semua? Semua tak boleh. Nak qeyauu
ahh lagu nehh :'( . Emm, tapi takpa laa, masa panjang lagi kn? Maybe
nnti boleh hang lg. Rindu jgk budak yg nma Faatihah tu, dia
semakin omeyy ohh lani. Hampa nak taudak? Cousin aku have
crush on Faatihah. Hahaha. Lupa nk bgtau Faatihah pulakk >< Hihi.
Btw, aku rindu jgk abg angkat aku, kakak angkt aku. Hihi. Rindu abg Ayimm, dah 
la semakin handsome :) Jeles ohh jeles. Oh okay, bye. setakat neh ja nk bgtau. Byeee ;')
Nah, usha gmbr depa neh dulu k? Muahh muahh :*


Putri, Sarah, Tisya :)



Jangan lupa melawat blog depa ok? Tekan nma depa nehh Putri , Faatihah :)
Comeyy kan blog depa? Tau dahh :p


with love ,
Miera Mallow 



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post