Princess Frog

human

Photobucket
"Shutterbug. Fangirl. Chocoholic.I moon over devouring unread books, cloudy places and colourful beverages. I mainly feed on milk and Kitkat. Random and outrageous, I make do of what I have by wreaking havoc to wherever I go. I'm a mad writer who has a passion for anything that has words."
Facebook Twitter Ask.fm
Shout Here

Tekan GO sekali je. Cbox saya memang gila mcm tuan blog ni, Hihi :) Thanks.

Tinker Bell

Skin By - Aieee Man
Edited By - Miera
Big help by : Man Boy Kid


Selamt Tinggal , Muhd Irfan Haziq!
Thursday 23 August 2012 . 0 word(s) .
Wehhh, sedih gila kot. Awad hg buad aku camni? K, thanks
untuk segalanya. Selama hg okay ja kan? Tapi ...
sejak kenal dengan perempuan mna tktau hg berubah 
teruihhh. Aku duk dlm bilik bca mesej kita
yg lma tu mcm owg bodoh ja kan? Sat2 duk diam,
sat2 aiq mata turun sikit2. Wehh, aku sayang
hg gila.. Tapi sayang, hg tak penah nmpk semua tu.
Kwn2 hg semua prihatin, depa hbaq kt aku
hg duk p kluaq ngn perempuan tuu,
tapi aku tak percaya. Nampak tak tingginya 
kepercayaan aku kt hg? Sampai hati hg kan?
Sayang kan, hg berubah dgn cepat ...
Klau la kita tak clash malam tu, msty cpt ja
kan hubungan kita ckup 1 tahun. Tapi takpa, aku redha
semua tu.
Neh status khas untul hg wehh ;


Wehh, hg sedaq dak betapa sayangnya ku kt hg? Hg nmpk 
dak? Kay, hg tak penah nmpk kan? HANG BUTA!
Btw, thanks weh perempuan hg dh
berjaya pisahkan aku ngn dya. Dahsyat kan hg?
Pandai hg hancurkan relay aku ngn dy. Hg igt aku tktau ka
tiap mlm hg duk mesej dy? Tmbh2 lg time aku tkdk
kedit, so hg pun mesej la ngn dya kan? Pandai 
cari peluang. *kiss sikit kat hg* Wehh,
MUHD IRFAN HAZIQ aku akan sayang hg smpai mati!

Thanks buad semua yg dah bagi semangat kat aku. Kay,
aku tkmau pikiaq dah pasai hg wehh. Byee :') 

with love ,
Miera Mallow 



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post